درباره صنایع تولید دیتا

صنایع تولید دیتا (صنایع تولید گرما) فعالیت خود را در سال 1349 آغاز کرد. این شرکت توسط مهندس اسدالله نخعی در خیابان لاله‌زار (دفتر اولیه) با رویکرد پیمانکاری برق و ارائه خدمات فنی و مهندسی افتتاح شد. مهندس نخعی در سال 1352 دفتر دیگری را با نام الکترو نخعی برای تهیه و توزیع ملزومات برق صنعتی، روشنایی، سیم، کابل برق و .. تاسیس کرد. در سال 1370 با حضور مهندس نخعی کارگاه تولید الکترو المنت آزادگان در راستای طراحی و تولید کلیه المنت‌های صنعتی، کوره و آون‌های برقی، تابلو برق، انواع ترموکوپل، المنت‌های تنش زدایی، ارایه خدمات فنی و مهندسی و توزیع محصولات صنعتی زیمنس آلمان را افتتاح کردند.

این کارگاه در سال 1374 به عنوان اولین تولید کننده المنت‌های صنعتی در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت کرد و تا سال 1379 تنها شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی تهران بود. این کارگاه در سال 1380 به صنایع تولید گرما تغییر نام داد، صنایع تولید گرما دارنده اولین جواز کسب تولید و فروش انواع لوازم حرارتی در ایران است. در سال 1395 بود که با حضور جناب مهندس نخعی واحد تخصصی صنایع دیتا در کنار صنایع تولید گرما در زمینه پروژه‌های اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را شروع کرد. این واحد با هدف دسترسی صنایع به تکنولوژی روز دنیا، توزیع مستقیم و عمده محصولات زیمنس آلمان تاسیس شد.

نوآوری و خدمات صنایع تولید دیتا

در طی این سال‌ها صنایع تولید دیتا با سابق درخشان در عرصه طراحی و تولید انواع کوره‌های برقی، تابلوهای برقی (فرمان و قدرت) و .. با انواع صنایع مختلف از جمله پالایشگاه‌های نفت و گاز، شرکت‌‌های پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، نیروگاه‌‌های برقی و آبی، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و … همکاری بسیار موفقی داشته است. صنایع تولید گرما نمایندگی فروش محصولات شرکت‌های خارجی مختلف از جمله بی ال اف ایتالیا (سیم و کابل نسوز، سیم رابط ترموکوپل و کابل‌های خاص)، انواع المنت‌های میله‌ای لعران، سیستم کنترل الکترونیک و دیجیتال را دارد.

پروژه‌ها و همکاری‌های انجام شده صنایع تولید دیتا با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها

با لطف و عنایت پروردگار صنایع تولید دیتا مفتخر به انجام همکاری در پروژه‌های بسیار زیادی بوده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • طراحی و ساخت کوره‌های برقی، فیلترهای آلومینیومی سرچاهی، المنت فلنج دار، هات پلیت‌های مختلف، مقاومت جهت ترمزهای جرثقیل سقفی و .. برای صنایع ملی مس ایران (سرچشمه)
  • طراحی و ساخت انواع کوره‌، هیتر و المنت‌های صنعتی و ترموکوپل برای سازمان هوا و فضا (صنایع مشهد صنیع خانی، باکری، پارچین و ..)
  • طراحی و ساخت انواع کوره‌های آزمایشگاهی برای پژوهشکده نفت و پتروشیمی
  • طراحی و ساخت هیترهای 48، 60 و 78 کیلووات جهت قسمت ابزار دقیق پتروشیمی کرمانشاه از طریق شرکت صنعتی نمادین طرح با بازرسی فنی شرکت مهندسین مشاور ناموران و شرکت کاوازاکی ژاپن
  • طراحی و ساخت المنت فلنج دار برای شناور لوله‌گذار شرکت تاسیسات دریایی
  • مشاوره، طراحی و ساخت المنت فلنج دار جهت بازیافت آب سنگین ر اکتور اراک به واسطه شرکت فراتک
  • طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی المنت‌های (هیت ترسینگ) و تابلو کنترل دما جهت مخازن و لوله‌های رزین برای شرکت مهندسی و ساخت ژنراتورمپنا – پارس
  • طراحی، ساخت چندین کوره و هات پلیت برای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان
  • طراحی و ساخت صفحه المنت جهت وکیوم داشبورد پیکان که برای اولین بار در ایران توانستند تاییدیه کنترل کیفیت ایران خودرو را بگیرند. این پروژه برای شرکت صنایع داشبورد ایران انجام شد.
  • طراحی و ساخت انواع بولت هیتر برای شرکت‌های مدیریت تولید برق شهید مفتح (همدان)، بیستون (کرمانشاه)، شهید رجایی (قزوین)، ذوب آهن اصفهان، نیروگاه منتظری اصفهان و …
  • طراحی و ساخت انواع المنت و تابلو کنترل برای شرکت پارسیلون
  • طراحی، ساخت و راه‌اندازی هیتر فلنج دار و تابلو برق برای کوره پخت رنگ برای دانشگاه مالک اشتر اراک
  • طراحی و ساخت انواع المنت‌های تنش زدایی برای شرکت‌های تنش آسیا و میسان
  • طراحی و ساخت برس انتقال دهنده الکتریسیته ساکن برای شرکت ایران ارقام
  • طراحی و ساخت اتاق گرم برای خشک کردن قطعات رنگ شده برای گروه صنعتی مسینا
  • طراحی و ساخت کوره برقی 1200 درجه همزندار برای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان
  • ساخت المنت با سرامیک‌های شیاردار بطول 150 سانتی متر برای شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

نام تعدادی از شرکت‌ها و کارخانجات خصوصی و دولتی که صنایع تولید دیتا با آن‌ها همکاری کرده است

شرکت تولید دیتا در سال‌های فعالیت خود با شرکت صامکو، پژوهشکده باقرالعلوم، مرکز میثم، صنایع مقدم، شرکت تعمیرات نیرو گاهی ایران، شایان پلیمر، کمپارس، شرکا سه گانه، پیچ چیلان، پارس پیچ، کابل خودروی سبزوار، گیلان سویا، پارس کاوه، صنایع تولید کروز، داروسازی شهید قاضی، صنایع پلاستیک اهواز، رینگ اسپرت نور، شرکت رنگرزی نقش بند، پمپ‌های صنعتی ایران، پمپ ایران، ایران پارافین، دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و .. اشاره کرد.

پیش از ثبت سفارش، ابتدا  جهت کسب مشاوره ، استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ضمانت اصل بودن کالا

قیمت منصفانه

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

پشتیبانی همه روزه